Breaking News

23 d’octubre 2013

RECOLLIDA DE TAPS DE PLÀSTIC: EL PRIMER OBJECTIU ACONSEGUIT, ANEM A PEL SEGON?

Ens plau molt dir-vos que l'objectiu de la Raquel, per la que varem iniciar el curs passat una recollida solidària de taps de plàstic ha estat aconseguit!! 

Moltes felicitats a la Raquel i moltes gràcies a tots els que heu posat el vostre granet de sorra per a que això hagi estat possible!!

Ara bé, no pareu de reunir els taps de plàstic que trobeu per casa perquè ara comencem un NOU PROJECTE!

Volem ajudar el Marc, un nen de 10 anys, fill d'una companya de feina de la mare del nostre Axum que ens ha enviat aquesta carta:
Hola a tots i totes!
Sóc el Marc Sánchez i des dels 8 mesos tinc la síndrome de Dent. Segurament no n’haureu sentit a parlar, és una malaltia d’aquestes anomenades rares, de fet, a tot Espanya n’hi ha 14 casos i a Catalunya només coneixem dos casos: el del meu amic Nacho i jo. És per aquest motiu que amb els meus pares, la Gemma i el Pepe, vam posar-nos en contacte amb l'Associació Asdent per poder-hi col·laborar. Un cop els vam conèixer i veure tot el que fan vam decidir recollir taps per a poder investigar millor aquesta malaltia i poder trobar un medicament. El que tinc és una afecció genètica lligada a una alteració del cromosoma X, el que us vull dir és que aquesta afecció afecta principalment als ronyons i pot arribar a provocar-me una afecció renal crònica.
Us animem a deixar un tap pel Marc!
Gràcies de tot cor!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar