Breaking News

18 de maig 2011

VALORACIÓ DELS RESULTATS DE L'ENQUESTA. RESPOSTES DE LA JUNTA DE L'AMPA

Vistos els resultats de l’enquesta sobre els serveis i funcionament general de l’AMPA, aquí us deixem la nostra valoració sobre els resultats obtinguts i alguns aclariments respecte als dubtes detectats sobre el funcionament general dels serveis, quotes, pagament, etc...

Primer de tot, agrair-vos a les 66 famílies que heu respost l’enquesta el fet d’haver dedicat uns minuts a emplenar-la. Ha estat una bona eina de mesura de la satisfacció de les famílies que, en general, ha estat força alta, i també ha estat molt útil per a recollir anònimament inquietuds i propostes que potser per una altra via no ens haurien arribat.


Servei de menjador (12:00h a 15:00h):

1. Utilització de la bata: Es traslladarà a la nova junta la proposta d’utilitzar la bata només per al menjador, per motius higiènics. Els nens/es sortiran al pati o sorral sense bata.
2. Contingut nutricional dels menús: Vista la inquietud mostrada pel que fa a aquest tema, cal insistir i destacar que tots els menús estan convenientment supervisats per professionals pel que fa al seu contingut nutricional.
3. Informació als pares: Us recordem que l’horari d’atenció a les famílies de la persona responsable del servei és tots els dimarts i dijous, de 17:00h a 18:00h, al mòdul de menjador.
4. Quota de menjador i excursions/sortides: Les quotes de menjador corresponents als dies que els nens/es estan d’excursió es descompten el mes en qüestió o el següent de la quota total del mes. Així s’estableix al Reglament intern de menjador, penjat al bloc de l’AMPA i a la vostra disposició des de l’inici del curs.
5. Consideració de “FIX” a menjador: Fins ara la política de la Junta de l’Ampa respecte a aquest tema és considerar fix el nen que es queda els 5 dies lectius, sense excepcions. (Veure reglament intern de menjador). Cada família ha de valorar si li interessa més la consideració de fix o esporàdic.
6. De manera general, totes les demandes sobre la gestió del menjador es valoraran per al proper curs.


Servei d’extraescolars (12:00h a 13:00h) i (17:00h a 18:00h)

1. La Junta valorarà totes les propostes de noves activitats extraescolars que heu fet i, en funció de la disponibilitat dels professionals que duen a terme les activitats, s’intentarà donar resposta a les peticions.

2. Joc i moviment: Els canvis de data de l’activitat, per motius aliens a l’Ampa, han estat informats puntualment a les famílies, personalment i/o mitjançant notes al taulell d’anuncis de l’Ampa, llevat els casos en que, per la seva immediatesa, ha estat impossible. De cara al curs vinent es plantejarà a l’inici de l’activitat la presentació del professional que durà a terme l’activitat, el programa i els objectius d’aquesta.
3. Anglès: D’acord a la valoració feta es propiciarà una trobada prèvia amb el/la responsable de l’activitat, fent una presentació del programa i objectius d’aquesta.
4. Manualitats: Els grups de treballs estan pensats com a màxim per a deu alumnes. Degut a que de vegades la demanda és superior a l’oferta i, amb l’objectiu de no deixar cap alumne sense la possibilitat de fer l’activitat, s’ha augmentat el nombre de nens per classe, sempre amb el consentiment del responsable. També es propiciarà una trobada prèvia amb el/la responsable de l’activitat, fent una presentació del programa i objectius d’aquesta
5. Expressió corporal i teatre: D’acord a la valoració feta es propiciarà una trobada prèvia amb el/la responsable de l’activitat, fent una presentació del programa i objectius d’aquesta.

Canguratge (12:00h a 13:00h) i (17:00h a 18:00h):

1. Es disposa d’un programa de les activitats que els nens i nenes duen a terme durant el temps de canguratge, elaborat pels nostres monitors/es de lleure. Us informarem al respecte de les activitats dutes a terme aquest any i la seva programació pels canals habituals, bloc de l’Ampa i taulell d’anuncis.

Aspectes de caire general:

1. Estem molt satisfets del global del resultats obtinguts atès que es valora positivament la majoria d’aspectes relacionats amb el nivell d’informació, canals de comunicació emprats i representació davant l’escola.
2. Ens ha sorprès l’alt percentatge de famílies que considera molt important l’obertura del despatx de l’Ampa una tarda a la setmana, quan en tot el curs no hem rebut cap consulta i/o visita.
3. També és sorprenent el fet que gairebé la meitat de les famílies que han votat manifesti que no anirà a votar en el procès electoral del dia 3 de juny (48%). Des d’aquí us animem a fer-ho atesa la importància d’aquestes votacions.
4. Pel que fa als suggeriments finals cal aclarir que aquesta enquesta es va fer arribar a totes les famílies de l’escola; es va desar a la cartera dels nens i nenes d’aquelles famílies que no disposen de correu electrònic i de les que ens van comunicar que, tot i tenir-lo, no l’utilitzaven.
5. D’altra banda, totes les comunicacions rellevants de la Junta de l’Ampa es pengen al taulell d’anuncis de l’Ampa, a l’entrada de l’edifici de l’escola,  i es posen a la cartera dels nens i nenes.
6. La petició d’establir un cronograma d’activitats/accions de l’Ampa a l’inici de curs és bastant difícil de resoldre atès el volum de feina diari i que en la majoria dels casos les propostes van sorgint espontàniament al llarg del curs, com per exemple la jornada solidària amb La Marató de TV3, no obstant això es valorarà la petició.
7. Intentarem introduir les activitats programades, dates importants, etc al calendari de google calendar, per tal us arribi la informació via e-mail.

Reaccions:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar