Breaking News

15 de juliol 2013

CREACIÓ D'UN PATI ESCOLAR I IDEES GENIALS PER QUAN FALTA ESPAI

E S P E C T A C U L A R !! el vídeo del procés de co-creació del pati de l'Escola Castellum de Sant Julià de Ramis, a Girona. No us el podeu perdre!


noupaticastellum from CoCreable on Vimeo.

Els alumnes, pares i mestres de l'Escola Castellum, també varen tenir una genial idea aquest curs, quan van decidir convertir una caravana en la nova biblioteca del centre. El centre educatiu funciona amb mòduls i el creixement de l'alumnat obligava a fer desaparèixer la biblioteca per situar-hi una aula. La comunitat educativa va sol·licitar a Ensenyament la possibilitat d'ampliar amb un nou mòdul el centre, però davant la negativa del departament van decidir emprendre una opció imaginativa: convertir una rulot, que van obtenir a través d'una crida a les xarxes socials, en la nova biblioteca!

Com es va gestar la idea de la "bibliovana"?
















Guia pràctica per co-crear a l'escola. Descarregable.

Reaccions:

3 comentaris:

  1. Maquíssim el procés i maquíssim el resultat.

    M'encanta!

    Glòria

    ResponElimina
  2. Mi nombre es Rosa Mª Bernal y soy estudiante de doctorado de la Universidad de Murcia. Para mi tesis doctoral estoy realizando una investigación que pretende explorar la blogosfera educativa en el territorio español. En la última fase de la investigación, necesito de su colaboración para poder concluir el estudio.

    Contacto con usted dado el interés que suscita su labor como bloguero/a dentro del ámbito educativo. Somos conscientes del compromiso altruista de todo aquel que en un momento dado decide crear un blog y mantenerlo actualizado a lo largo del tiempo, una decisión que abre “una ventana abierta al mundo” con un amplio abanico de posibilidades (publicar información del trabajo diario, colaborar con otros profesionales, difundir experiencias, compartir recursos, etc.).

    Nos gustaría contar con su experiencia y opinión. Por este motivo, agradeceríamos que dedicara parte de su tiempo a la cumplimentación de un cuestionario online. Esta información es muy valiosa y sin su colaboración, difícilmente podríamos obtenerla.

    Debido a que no hemos localizado un correo electrónico de contacto a través de su blog, le rogaría que se pusiera en contacto conmigo (rosabg@um.es) y que fuera tan amable de facilitarme una dirección de correo electrónico donde enviarle dicho cuestionario.

    Gracias por su atención, espero su respuesta.

    Saludos
    Rosa Bernal
    Twitter: @rosabg
    Blog: http://materialesvirtuales.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  3. Ohhhh que maco !!! encara tinc la pell de gallina, quina empenta tenen aquestes families i quines grans idees...

    ResponElimina

Gràcies per comentar